"Napisz co sądzisz o..." - Igłą Malowane 6/2015

 Kolejny numer mojego ulubionego czasopisma i znów fajne wzorki choć ja jestem mało "dekoracyjna-świąteczna", więc zapraszam do obejrzenia :)






Mój numer jeden wzór na bombki i zawieszki już w tym roku nie wykonam, ale w przyszłym jak najbardziej :) 






Bardzo podoba mi się ten artykuł i relacja ze Zjazdu - coś nowego interesującego.



Reklamy, które bardzo lubię w "wersji papierowej" pooglądać, popodziwiać i powzdychać :)


Takie cudo wpadło mi w oko...



A na ostatniej stronie też fajne propozycje "Etniczne serce", które zaczęłam haftować i bardzo ładny zestaw makowy. Oj kusi redakcja. 

Bardzo cieszą zmiany w czasopiśmie i pozostaje tylko czekać na kolejny numer :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kolorowe Atelier , Blogger