"Napisz co sądzisz o..." - Igłą Malowane 4/2015

Bardzo mi miło, iż mogę napisać kilka słów na temat najnowszego numeru "Igłą Malowane", ponieważ po prostu lubię to czasopismo i kupuję odkąd zaczęłam haftować.

"Igłą Malowane" w ostatnim czasie przeszło metamorfozę i zmieniło troszkę szatę graficzną, również cena się zmieniła - kosztuje teraz 9,70, ale moim zdaniem jest bardzo przystępna.

Lekturę rozpoczęłam w bardzo miłej atmosferze.


Okładka bardzo radosna i pozytywna - jak ja mówię z dobrą energią.
Ale najważniejszy środek :)


Spis treści bardzo czytelny i przejrzysty - szczegół bardzo przydatny przy szukaniu konkretnego wzoru.

Wzory prezentowane w tym numerze:



Wzory na haft krzyżykowy i wstążkowy .



Osobiście jakoś haft wstążkowy nie przypadł mi do gustu, ale osoby chcące się go  nauczyć mają do dyspozycji kurs.
Cały blok przeznaczony dla osób chcących się nauczyć haftować i również dla dzieci jest bardzo interesujące. Wzory tam prezentowane są bardzo przydatne do małych projektów np. zakładek, zawieszek czy kartek.



Ciekawy pomysł z przerobieniem pracy dziecka na wzór do wykonania haftu krzyżykowego. 

Zamieszczono również zaproszenie na VI Zjazd Twórczo Zakręconych do Ustronia  (22-25 października 2015) na pewno będzie to ciekawe wydarzenie. 
Informacja o nowych wzorach, które proponuje firma RIOLIS. 


Propozycje firmy Coricamo i oferta prenumeraty. 

Nawet na ostatniej stronie "okładkowej" można zobaczyć propozycje zestawów - niektóre są naprawdę bardzo ciekawe jak dla mnie :) 



Sądzę, że to jest dobry numer "Igłą Malowane" podoba mi się to czasopismo, bo nie "stoi w miejscu" tylko cały czas się zmienia. 

Chętnie bym zobaczyła w kolejnych numerach: dział z listami i projektami Czytelników, małe wzory tematyczne i zapowiedz kolejnego numeru z pokazaniem choć jednego wzoru :) 

Oczywiście czekam na kolejny numer, który ukaże się 17 września 2015 r. 

1 komentarz:

  1. Fajna recenzja, mój post następny też będzie o Igle Malowanej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kolorowe Atelier , Blogger